تکمدال نصب دوربین مدار بسته

تکمدال نصب دوربین مدار بسته

مراحل نصب دوربین مداربسته

1
بازدید از مکان
بازدید از محل پروژه و جلسه حضوری با مشتری جهت جمع آوری اطلاعات دقیق توسط کارشناسان تکمدال
2

تأمین تجهیزات

خرید و تأمین تجهیزات دوربین مداربسته با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت
3

اجرا و نصب

با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد
4

تحویل پروژه

در پایان تحویل پروژه به مشتری به همراه خدمات پس از فروش و آموزش استفاده از آن

شیوه پرداخت هزینه پروژه در تکمدال

به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

انواع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته نقش بزرگی در جامعه امروزی ایفا می کند و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می کند. با این حال، آنچه بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته وجود دارد که مناسب موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف است و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است. در اینجا، به بررسی این نوع دوربین‌ها و آنچه که آنها را برای برخی مکان‌ها نسبت به مکان‌های دیگر منحصر به فرد و مناسب‌تر می‌کند، می‌پردازیم.
دوربین مداربسته دام:
نام دوربین دام (Dome) از شکل ظاهری دوربین مداربسته گرفته شده است که ساختار گنبدی شکل دارد. به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است.
بالت یا بولت:
دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به  BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. از این رو در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم هستند.  گاها به دوربین مداربسته بولت دوربین بالت نیز گفته می شود. برای مشاهده قیمت انواع دوربین بولت هایک ویژن کلیک کنید.
دوربین باکس:
دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند. شکل ظاهری آنها به صورت باکس و مکعب مستطیل است. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است.
دوربین مداربسته اسپیددام:
دوربین اسپید دام (Speed Dome) به دوربین های گردان، چرخشی و PTZ نیز معروفند. این دوربین ها جز قوی ترین دوربین های مداربسته هستند. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. جنس بدنه دوربین مداربسته اسپیددام غالباً فلزی است.
دوربین مدار بسته کیوب:
دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند. معمولا دارای میکروفن داخلی و اسپیکر هستند. ارتباط صوتی دو طرفه در این مدل از دوربین مدار بسته بسیار رایج است.
دوربین چشم ماهی:
دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است. این دوربین ها امکان زاویه دید 180 یا 360 درجه را می دهند. به این واسطه با کاهش تعداد دوربین های مصرفی می شود. دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد.
دوربین مخفی و پین هول:
نوع دیگر از دوربین های مداربسته دوربین های مخفی هستند. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند. دوربین های سوزنی نیز از این دسته از دوربین ها محسوب می شوند.

انواع دوربین مداربسته براساس تکنولوژی

تکنولوژی دوربین های مداربسته یکی از معیارهاییست که می توان این نوع سیستم های نظارتی و امنیتی را تقسیم بندی نمود. شاید اولین موضوعی که در بررسی مشخصات دوربین مدار بسته در نظر می گیرد تکنولوژی دوربین باشد و سپس سایر مشخصات را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهید. در حال حاضر دوربین های مداربسته موجود در بازار در دو تکنولوژی عرضه می شوند: سیستم های آنالوگ HD و تحت شبکه. این دو تکنولوژی علاوه بر تفاوت در ظاهر در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته تفاوت هایی با یکدیگر دارند.
دوربین مداربسته آنالوگ اچ دی:
ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند. قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند. دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند. این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند. چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد. قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست.
دوربین مداربسته تحت شبکه:
دوربین مدار بسته تحت شبکه را با نام دوربین IP نیز معرفی می کنند. کیفیت تصاویر در ساختار شبکه به مراتب بالاتر و بهتر است. ضمن اینکه قابلیت پردازش تصویر به طور گسترده تری در دسترس است. این سیستم ها در نسل های جدید به قابلیت های هوشمند مجهز شده اند. به گونه ای که در طراحی خانه، ساختمان و شهرهای اسمارت کارایی دارند. گرچه ویژگی ها و جذابیت های بالایی دارند اما قیمت بالای آنها موجب شده است تا مشتریان تنها در صورت ضرورت به سراغ این سری از دوربین ها بروند.
 
لیست هزینه نصب دوربین مداربسته
دیف
نام خدمات
واحد
هزینه (تومان)
1
هزینه نصب دوربین مداربسته AHD تا ارتفاع 3 متر
دستگاه
200,000
2
هزینه نصب دوربین مداربسته IP تا ارتفاع 3 متر
دستگاه
250,000
3
هزینه نصب دوربین مداربسته اسپید دام و PTZ
دستگاه
500,000
4
هزینه نصب و راه اندازی دستگاه 4 کانال DVR و NVR
دستگاه
350,000
5
هزینه نصب و راه اندازی دستگاه 8 کانال DVR و NVR
دستگاه
500,000
6
هزینه نصب و راه اندازی دستگاه 16 کانال DVR و NVR
دستگاه
700,000
7
هزینه نصب و راه اندازی دستگاه 32 کانال DVR و NVR
دستگاه
1,400,000
8
هزینه نصب و راه اندازی دستگاه 64 کانال DVR و NVR
دستگاه
1,800,000
9
هزینه نصب انواع میکروفون مخصوص دوربین مداربسته
دستگاه
120,000
10
هزینه انتقال تصویر دوربین مداربسته
عدد
300,000
11
هزینه کابل کشی کابل کواکسیال (کابل تصویر)
متر
8,000
12
هزینه کابل کشی شبکه
متر
8,000
13
هزینه نصب داکت
متر
10,000
14
هزینه نصب ترانک به همراه اتصالات
متر
20,000
15
هزینه نصب لوله فلکسی به همراه اتصالات
متر
25,000
16
هزینه نصب لوله گالوانیزه
متر
30,000
17
هزینه نصب جعبه تقسیم پلاستیکی
عدد
50,000
18
هزینه نصب جعبه تقسیم فلزی
عدد
70,000
19
هزینه نصب سینی فلزی
متر
30,000
20
هزینه نصب پریز کامل شبکه
عدد
15,000
21
هزینه نصب کانکتور RJ45
عدد
10,000
22
هزینه نصب پچ پنل شبکه 24 پورت UTP
عدد
350,000
23
هزینه نصب و آرایش رک دیواری تا سایز 9 یونیت
عدد
400,000
24
هزینه کابل کشی برق (تا سایز 3 در 4)
متر
8,000
25
هزینه نصب پریز برق
عدد
20,000
26
هزینه نصب کلید مینیاتوری
عدد
35,000
27
هزینه نصب جعبه کلید مینیاتوری روکار
عدد
50,000

آدرس ما : خراسان رضوی مشهد شهرک غرب رفیعی 14

تماس 9003 180 0930
درخواست نصب دوربین مدار بسته
کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

شرکت ارتباطات آذران حامی

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است.
ما در تکمدال قصد داریم با ارائه‌ی گارانتی مناسب، خدمات نصب و پاسخگویی و ارسال سریع کالا به مشتریان آنان را در خرید دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، سیستم اعلام حریق ، را  به صورت کلی سفارش کالای اصل و باکیفیت یاری رسانیم.