تک مدال نصب دزدگیر اماکن

تک مدال:نصب دزدگیر اماکن

مراحل نصب دزدگیر اماکن

1
بازدید از مکان
بازدید از محل پروژه و جلسه حضوری با مشتری جهت جمع آوری اطلاعات دقیق توسط کارشناسان تکمدال
2

تأمین تجهیزات

خرید و تأمین تجهیزات دزدگیر اماکن با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت
3

اجرا و نصب

با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد
4

تحویل پروژه

در پایان تحویل پروژه به مشتری به همراه خدمات پس از فروش و آموزش استفاده از آن

شیوه پرداخت هزینه پروژه در تکمدال

به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

نوع دزدگیر اماکن و منازل

هر کدام از انواع دزدگیر منزل و اماکن دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که در ادامه به بررسی جز به جز آن‌ها خواهیم پرداخت.

دزدگیر اماکن ساده (آژیر و هشدار محلی):

مزایای این نوع دزدگیر عبارتند از: قیمت پایین؛ نصب ساده؛ نیاز به تعمیر و نگهداری کم. معایب آن عبارتند از: عدم ارسال هشدار راه دور؛ عدم قابلیت کنترل و تنظیم؛ عدم قابلیت اضافه کردن سنسور یا آژیر بیشتر؛ عدم قابلیت هشدار دهنده برای حوادث غیر از سرقت.

دزدگیر اماکن هشدار دهنده با تلفن ثابت:

مزایای این نوع دزدگیر عبارتند از: قیمت مناسب؛ نصب آسان؛ ارسال هشدار راه دور با تلفن ثابت؛ قابلیت کنترل و تنظیم با کدهای پین؛ قابلیت اضافه کردن سنسور یا آژیر بیشتر. معایب آن عبارتند از: وابستگی به خط تلفن ثابت؛ عدم قابلیت کنترل با ریموت یا برنامه موبایل؛ عدم قابلیت هشدار دهنده برای حوادث غیر از سرقت.

دزدگیر اماکن هشدار دهنده سیمکارتی:

مزایای این نوع دزدگیر عبارتند از: قیمت منطقی؛ نصب راحت؛ ارسال هشدار راه دور با تلفن همراه یا پیامک؛ قابلیت کنترل و تنظیم با ریموت یا برخی برنامه‌های موبایل؛ قابلیت اضافه کردن سنسور یا آژیر بیشتر؛ قابلیت هشدار دهنده برای حوادث غیر از سرقت. معایب آن عبارتند از: نیاز به شارژ و تعویض سیمکارت؛ عدم پشتیبانی توسط تمام برنامه‌های موبایل.

دزدگیر اماکن بی سیم:

مزایای این نوع دزدگیر عبارتند از: قیمت مناسب؛ نصب بسیار آسان؛ عدم نیاز به کشیدن سیم؛ ارسال هشدار راه دور با تلفن یا پیامک؛ قابلیت کنترل و تنظیم با ریموت یا برخی برنامه‌های موبایل؛ قابلیت اضافه کردن سنسور یا آژیر بیشتر؛ قابلیت هشدار دهنده برای حوادث غیر از سرقت. معایب آن عبارتند از: نیاز به شارژ و تعویض باتری سنسورها و پنل مرکزی؛ عدم پشتیبانی توسط تمام برنامه‌های موبایل؛ احتمال تداخل فرکانس رادیویی با سایر دستگاه‌ها.

دزدگیر اماکن تحت شبکه:

مزایای این نوع دزدگیر عبارتند از: قیمت منطقی؛ نصب راحت؛ ارسال هشدار راه دور با تلفن؛ پیامک؛ پست الکترونیک یا نوتیفیکیشن در برنامه موبایل؛ قابلیت کنترل و تنظیم با برخی برنامه‌های موبایل یا کامپیوتر؛ قابلیت اضافه کردن سنسور یا آژیر بیشتر؛ قابلیت هشدار دهنده برای حوادث غیر از سرقت؛ قابلیت مشاهده آنلاین وضعیت دستگاه و سنسورها. معایب آن عبارتند از: وابستگی به شبکه اینترنت و IP سنسورها؛ عدم پشتیبانی توسط تمام برنامه‌های موبایل یا کامپیوتر.

انواع دزدگیر براساس تکنولوژی

بر اساس تکنولوژی ساختی که در دزدگیرهای اماکن به کار رفته است آنها را در انواع مختلف دزدگیرهای اماکن هشدار دهنده ساده، دزدگیرهای با سیستم تلفن کننده خودکار با استفاده از تلفن ثابت، دزدگیرهای تلفن کننده با استفاده از سیم کارت، دزدگیرهای اماکن بی سیم و دزدگیرهای اماکن تحت شبکه دسته بندی می کنند.
این دستگاه ها در ابتدا ساده بودند و صرفا یک آژیر داشتند. وقتی دزدگیر یک حرکت غیر قانونی را با استفاده از سنسور تشخیص می‌دهد در دزدگیر های ساده آژیر روشن شده و سرو صدا می‌کند. به این امید که دزد ترسیده و فرار کند یا صدا به گوش کسی رسیده و در نهایت دزد دستگیر شود.
امروزه دزدگیر ها پیشرفته تر شده اند و صرفا دارای صدا نیستند بلکه می‎توانند به خطوط تلفن متصل باشند و اگر حرکت غیر قانونی را دیدند به پلیس یا صاحب مغازه بلافاصله زنگ زده و اطلاع رسانی کنند. نسل بعدی دزدگیرها دارای وای فای بوده و به اینترنت وصل می‌باشند و به وسیله اینترنت به گوشی همراه یا هر دستگاه دیگر که صاحب دزدگیر دارد وصل می شوند.
اتصال به وسیله اینترنت این قابلیت را به افراد می‌دهد تا همیشه به دستگاه به سرعت دسترسی داشته باشند و بتوانند آن را کنترل و مدیریت کنند. وظیفه این دزدگیر ها اعلام سرقت، اعلام ورود غیر مجاز می‌باشد که در اثر حرکات غیر مجاز تشخیص داده می شوند. مثلا نور چراغ قوه یا شکستن و حرکت باعث فعال شدن این دستگاه می‌شود.
 

لیست قیمت تعرفه نصب دزدگیر

دیف
                                          شرح خدمات دزدگیر منزل
تعرفه (تومان)
  1
نصب و تنظیم سنسور بیسیم (چشمی) به همراه ست و تنظیمات کدبندی سنسور (هرعدد)
200.000
  2
نصب و تنظیم سنسور بیسیم (مگنت) به همراه ست و تنظیمات کدبندی سنسور (هرعدد)
215.000
  3
نصب سنسور باسیم (چشمی) نصب پایه+نصب سنسور+تنظیم+سیم بندی+تنظیم جاپرها
250.000
  4
نصب سنسور باسیم (خطی۴۰ متری) نصب سنسور+سیم بندی دو زوج سنسور+برنامه ریزی
300.000
  5
نصب سنسور باسیم (خطی ۱۰۰ متری) نصب سنسور+تنظیم زاویه+سیم بندی+برنامه ریزی 
350.000
  6
نصب سنسور باسیم(خطی ۱۵۰ متری) نصب سنسور+تنظیم زاویه+سیم بندی+برنامه ریزی
400.000
  7
نصب و برنامه ریزی سانترال مرکزی(دزدگیرسیمکارتی) سیم بندی+اتصال۲۲۰ولت+راه اندازی سیمکارت+وارد کردن شماره تلفن ها+نصب و راه اندازی اپلیکیشن موبایل + آموزش استفاده
400.000
  8
نصب و برنامه ریزی سانترال مرکزی(دزدگیرخط تلفنی) سیم بندی+اتصال۲۲۰ولت+وارد کردن شماره تلفن ها+تست تماس تلفنی + آموزش استفاده و خاموش روشن کردن دزدگیر از راه دور
350.000
  9
هزینه هرمتر سیم کشی روکار (بدونه لحاظ شدن داکت)
35.000
  10
هزینه هر متر سیمکشی توکار(از داخل سقف کناف و هالوژن ها)
95.000
  11
هزینه نصب و راه اندازی آژیر دزدگیر منزل روی نمای ساختمان
350.000
  12
هزینه نصب هر عدد رله کونتاکتور خروجی ۲۲۰ ولت برای وسایل برقی
290.000

آدرس ما : خراسان رضوی مشهد شهرک غرب رفیعی 14

تماس 9003 180 0930
درخواست نصب دزدگیر اماکن
کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

شرکت ارتباطات آذران حامی

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است.
ما در تکمدال قصد داریم با ارائه‌ی گارانتی مناسب، خدمات نصب و پاسخگویی و ارسال سریع کالا به مشتریان آنان را در خرید دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، سیستم اعلام حریق ، را  به صورت کلی سفارش کالای اصل و باکیفیت یاری رسانیم.